Facultat de turisme > Pau Calero Figueras, Fundador de SK KAYAK, a la UdG

Facultat de Turisme

Pau Calero Figueras, Fundador de SK KAYAK, a la UdG

Pau Calero Figueras ha impartit una conferència sobre turisme esportiu i d’aventura, turisme de benestar i ecoturisme universal

6 de març 2024

El dimarts 5 de març, Pau Calero, fundador de l’empresa SK KAYAK ha impartit una conferència en format presencial a l’estudiantat del grau en Turisme de l’assignatura Temes d’Actualitat Turística.

La sessió ha servit per explicar ­el model d’empresa turística i els principals reptes i dinàmiques que Pau Calero segueix per tal de mantenir el seu posicionament de marca i generar una experiència favorable per a les persones que contracten els serveis de l’empresa.

Durant la seva explicació, ha compartit els orígens de la seva empresa, fundada ara fa 24 anys i actualment amb base a Portbou, Llançà i Sant Pere Pescador.

El ponent ha posat de manifest la rellevància de l’especialització del producte turístic i generar sinèrgies amb empreses locals, cosa que permet generar experiències singulars i d’alt valor afegit.

El ponent ha explicat alguns dels serveis que ofereixen vinculats al món del caiac, com per exemple, el caiac per contemplar les sortides de sol, el caiac dogfriendly, enocaiac, i la rellevància del turisme sostenible i regeneratiu.

A més, ha exposat la importància de potenciar un turisme basat en els punts d’interès sensorial (PINS), és a dir, potenciar experiències que permetin la interacció dels sentits durant les activitats turístiques.

En addició, ha comentat la rellevància de mesurar totes les activitats que desenvolupa com a empresa per identificar les més rendibles i detectar oportunitats de millora.

En el seu conjunt, aquesta sessió ha permès a l’estudiantat conèixer un cas d’èxit, sostenible i de proximitat que potencia un turisme actiu, de qualitat i inclusiu.

Pel que fa a la segona part de la conferència, les persones assistents han pogut interactuar amb el ponent en un torn obert de preguntes.

Aquesta sessió ha format part del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”, una iniciativa liderada per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona i que pretén mostrar a l’estudiantat casos reals, rellevants i amb impacte relacionats amb els àmbits de la comunicació, el turisme, la publicitat, el disseny, el màrqueting i el sector audiovisual.

A través de la presentació d’aquests casos, tant locals com internacionals, es pretén que les persones assistents puguin conèixer casos i exemples rellevants relacionats amb les àrees d’estudi que s’imparteixen a la Facultat.

Més detalls d’aquesta activitat:

Gravacions de les sessions “Entre Subjectes 23-24”

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”:
www.udg.edu/entresubjectes