Facultat de turisme > El professor de Publicitat i Relacions Públiques Toni Sellas guardonat als Rahola

Facultat de Turisme

Sellas forma part de l’equip de Ràdio Capital de l’Empordà que ha rebut el Premi Miquel Diumé en la categoria de millor treball informatiu o divulgatiu en ràdio per una sèrie de ficció.

La sèrie de ficció sonora, “Ui, si aixequés el cap”, és un projecte que segons el jurat: “recupera uns personatges referents i populars de la nostra cultura, i que té un gran plantejament de guió, un gran treball de locució i un gran treball sonor al darrere.

La sèrie sonora “ressuscita” sis il·lustres empordanesos per reivindicar el seu valor històric i el seu origen, alhora que dona a conèixer la seva vida, obra i pensament a les generacions més joves. El fil conductor és el mateix Empordà, que pren forma humana en el personatge de Virgili. Preocupat pel present i futur de l’Empordà, Virgili, fa ús de certes habilitats especials per retornar a la vida durant una estona figures referencials empordaneses. La primera temporada consta de sis capítols i els protagonistes són Francesc Cambó, Pere Coll Rigau, Víctor Català/Caterina Albert, Llucieta Canyà, Josep Pla i Salvador Dalí.

“Ui, si aixequés el cap” és una idea original de Miquel Curanta, amb guions de l’escriptor Adrià Pujol Cruells, direcció de Toni Sellas, i disseny sonor de Salva Massó.

Es pot escoltar aquí:

Ui, si aixequés el cap • Ràdio Capital de l'Empordà (radiocapital.cat)