Facultat de turisme > Innovació Turística, la asignatura del Màster de Turisme Cultural impartida al Celler de Can Roca

Facultat de Turisme

Els estudiants de Turisme Cultural que cursen l'assignatura d'Innovació Turística estan vivint una experiència única al Celler de Can Roca, aprenent de la mà dels famosos germans Roca.

El Celler de Can Roca, reconegut a nivell mundial amb tres estrelles Michelin, es converteix en l'aula d'estudi per a aquests futurs professionals, que destaquen la immensa riquesa que implica aprendre en un entorn tan emblemàtic.

Pels alumnes, submergir-se al cor de l'excel·lència gastronòmica representa més que una simple classe; és una oportunitat per endinsar-se al món del turisme des d'una perspectiva innovadora i pràctica. "Tenir figures tan importants a nivell internacional és fer un pas endavant en la nostra formació professional", declara una de les estudiants, destacant la rellevància d'estar a l'epicentre de l'activitat turística i gastronòmica de primer nivell.

El contacte directe amb professionals de la talla dels germans Roca no només els ofereix coneixements teòrics, sinó també una experiència inspiradora que els permet comprendre la dinàmica del turisme cultural i la seva constant evolució. Els estudiants reconeixen la importància de la innovació en totes les facetes de la indústria turística, amb l'objectiu de garantir-ne la sustentabilitat al llarg del temps. Estar immersos en aquest entorn únic els proporciona una visió privilegiada sobre com fusionar la tradició amb l'avantguarda per oferir experiències turístiques memorables i sostenibles.

Més informació a Instagram: https://www.instagram.com/reel/C0_ScQfs89L/?igsh=MXd4a3h4OXF6dmM5cQ==