Facultat de turisme > Els estudiants del Màster en Turisme Cultural visiten la Casa Masó, un emblema Cultural

Facultat de Turisme

La visita dels estudiants del màster en turisme cultural a la Casa Masó.

El passat 31 de gener, els estudiants del Màster en Turisme Cultural van gaudir de la visita a la Casa Masó, emblemàtica residència que acull l'essència i el llegat del reconegut arquitecte Rafael Masó. Situada a Girona, aquesta casa natal no és només un monument arquitectònic, sinó també un testimoni viu de la rica història cultural de la regió. Els estudiants van tenir l'oportunitat d'explorar cada racó d'aquesta joia arquitectònica, aprofundint els coneixements sobre l'obra i la vida de Masó.

Durant l'excursió, els estudiants van poder apreciar la singularitat de la Casa Masó, mentre aprenien sobre la trajectòria i l'estil arquitectònic de Rafael Masó. Des dels detalls ornamentals fins a la disposició dels espais, cada element narrava una part de la història cultural de la ciutat i la influència del modernisme a la seva arquitectura. Els estudiants van aprofitar l'oportunitat per enriquir els seus coneixements i apreciació del patrimoni cultural que ens envolta.

La visita a la Casa Masó no sols va ser una experiència educativa, sinó també una oportunitat per reflexionar sobre la importància de preservar i valorar el nostre llegat arquitectònic i cultural. A mesura que els estudiants se submergien en la història que envoltava cada paret i objecte, s'enfortia el seu compromís amb la promoció i la conservació del turisme cultural. Van acabar la jornada amb una profunda apreciació per l'obra de Rafael Masó i l'impacte que ha deixat al panorama arquitectònic i cultural de la regió.

Més informació a Instagram: https://www.instagram.com/p/C25eHW8swF6/?igsh=MWFuMXF1ejdoMjZ0Yg==