Facultat de turisme > La Universitat de Girona llança el nou grau en Global Studies per formar líders del futur

Facultat de Turisme

El Grau en Global Studies. que impartirà la Facultat de Tuirsme, oferirà una visió interdisciplinària, integrant coneixements de ciències polítiques, economia, antropologia i altres àrees relacionades.

La Universitat de Girona ha anunciat la introducció del grau universitari, Global Studies, per el pròxim curs 24/25, amb l'objectiu de formar estudiants per afrontar els reptes del món contemporani. Aquest nou programa acadèmic abordarà temes crucials com la globalització, els conflictes internacionals, el canvi climàtic i la justícia social.

El Grau en Global Studies, que impartirà la Facultat oferirà una visió interdisciplinària, integrant coneixements de ciències polítiques, economia, antropologia i altres àrees relacionades. Els estudiants tindran l'oportunitat de participar en pràctiques internacionals, intercanvis culturals i projectes de recerca que els prepararan per a una carrera global.

Aquest nou programa respon a la creixent necessitat de professionals amb una comprensió general dels problemes globals i la capacitat de col·laborar en un entorn multicultural. La Universitat de Girona busca amb aquest grau fomentar la formació de líders capaços de contribuir al  desenvolupament sostenible i la resolució de conflictes. Amb aquesta iniciativa, la Universitat reafirma el seu compromís amb l'educació innovadora i la preparació dels estudiants per a un futur cada vegada més complex i interconnectat.