Facultat de turisme > L’estudiant Maria Franco guanya el 1r premi de pòsters en un congrés internacional de creativitat

Facultat de Turisme

L’estudiant de 4t de Publicitat i Relacions Públiques guanya el premi del Creatives industries: Modern Trends, un congrés de creativitat, obert també a estudiants de diversos països i celebrat de forma virtual

El pòster de Maria Franco és un resum explicant, en forma acadèmica, el procés de creació de l’exposició de retrats que va dur a terme mercès al projecte de cooperació de la Facultat de Turisme a Tanzània.

El tractament creatiu, donant molt de color a un tema que normalment s’associa a la grisor, empodera les protagonistes dels retrats que es presenten, tal com l’autora de les fotografies va explicar durant la defensa del pòster.

En el congrés hi participaven 122 persones entre acadèmics i estudiants de països com: Polònia, Ucraïna, Letònia, Espanya, Austràlia i Holanda.

Aquesta mostra de retrats, que actualment s’exposa al col·legi de periodistes de Girona, descobreix el rostre i els desitjos d’algunes de les dones joves que participen en un projecte de costura que està tirant endavant Karibia, una ONG contrapart de la nostra Facultat a Kigoma, Tanzània