Facultat de turisme > Estudiants de la Facultat de Turisme aprenen sobre protocol al Parlament i a l'ajuntament de BCN.

Facultat de Turisme

Els estudiants de 3r de Publicitat i Relacions Públiques visiten el Parlament i l'Ajuntament de Barcelona per conèixer com s'organitzen els actes institucionals

Els alumnes de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona continuen ampliant el seu coneixement en el camp del protocol oficial. El dilluns, 24 d'abril, un grup d'alumnes de 3r de Publicitat i Relacions Públiques van realitzar dues classes pràctiques en les instal·lacions del Parlament de Catalunya i de l'Ajuntament de Barcelona.

Durant la classe pràctica al Parlament, el Cap de Relacions Institucionals Eduard Triay va explicar als alumnes com s'organitzen els actes oficials a la institució, fent èmfasi en els esdeveniments més rellevants.

Per la seva banda, a l'Ajuntament de Barcelona, el director tècnic d'Actes Institucionals i Protocol, Joaquim Romañach, va impartir una xerrada als estudiants sobre els diferents tipus d'actes que organitzen a la seu de l'ajuntament i als diferents districtes. A més, van tenir l'oportunitat de presenciar l'entrega de la medalla d'or de la ciutat a títol pòstum a la periodista Mària Sanchez, on van poder veure en directe com es desenvolupa un acte oficial.

En resum, aquestes pràctiques de protocol oficial són una oportunitat única per als alumnes de la Facultat de Turisme de la UdG per conèixer de prop com es gestionen els actes institucionals i aprendre a aplicar els coneixements teòrics adquirits en classe en un context real.