Facultat d'Infermeria > Activitat de l'AECS en commemoració del 25N al Campus Centre

Facultat d'Infermeria

Activitat de l'AECS en commemoració del 25N al Campus Centre

Taller de defensa personal femenina el proper dissabte 20 de novembre de 2021

El proper dia 25 de novembre és el dia mundial per l'eliminació de la violència envers la dona i des d'AECS han preparat un taller de defensa personal femenina en commemoració a aquest dia. La Facultat d'Infermeria i Medicina donen suport a l'activitat oferint els espais dels centres i donant a conèixer la iniciativa dels nostres estudiants.

El taller doncs es durà a terme el proper dissabte 20 de novembre a l'aula 36 del campus centre de les 10:30 a les 13h, i anirà a càrrec del Club Judo Moià. L'Associació d'Estudiants de Ciències de la Salut manifesta que "Som conscients que aquest taller no farà que es redueixi ni que s'elimini la violència de gènere, però creiem que vist lo vist, com que la violència cap a la dona no disminueix, donar armes a les noies per a poder-se defensar davant una situació així és una bona opció".