Facultat d'Educació i Psicologia > Convocatòria col·laboració d'estudiants amb grups de recerca de la FEP
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Convocatòria col·laboració d'estudiants amb grups de recerca de la FEP

s'obre el termini de sol·licitud d'estudiants per col·laborar amb grups de recerca de la FEP amb reconeixement acadèmic (2 crèdits per semestre)

Termini de la convocatòria: del 7 al 18 de febrer

Lloc de presentació de les sol·licituds: secacademica.fep@udg.edu

Propostes de places de col·laboració amb grups de recerca (per participar-hi els estudiants han de tenir 60 crèdits superats del grau on estiguin matriculats):

Propostes col·laboració amb grup de recerca FEP

sol·licitud

Cal fer una sol·licitud per cadascuna de les places que sol·liciteu

Recordeu que cada estudiant pot realitzar aquesta activitat un total de 3 semestres al llarg del grau.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.