Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials > El Col·legi d'Economistes de Catalunya entrega els seus premis anuals i celebra el 45è aniversari de

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Curs 2023-24

El dijous 9 de novembre, va tenir lloc a Barcelona, el lliurament del Premi de Reconeixement del Col·legi d’Economistes de Catalunya 2023 al millor currículum universitari, de la Universitat de Girona, a Marc Piris i Velasco, que aquest mes de juny es va graduar en la titulació d’Economia a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

Moltes felicitats, Marc!!!!