Esports a la UdG > Els Esportistes de la UdG Brillen en el Campionat d'Espanya Universitari de Curses per Muntanya

Esports a la UdG

El passat diumenge 14 d'abril, a la ciutat de Miranda d'Ebro es va dur a terme la primera edició del Campionat d'Espanya Universitari, de Curses per Muntanya, organitzada per la Universitat de Burgos. En aquesta competició, la Universitat de Girona va fer història en proclamar-se campiona per equips en la categoria masculina, a més de conquerir l'or i la plata en la categoria individual masculina.

Amb una participació de 117 corredors representant 27 universitats, la cursa va posar a prova la resistència i la determinació dels competidors. El recorregut, d'una distància de 20,5 km, va representar un desafiament pels corredors i corredores amb 1.230 metres de desnivell positiu i 1.325 metres de desnivell negatiu.

Ïu Net Puig, estudiant de primer curs de Geografia, es va proclamar campió amb un temps d'1 hora, 41 minuts i 19 segons. A la seva estela, Aniol Pujiula Colom va aconseguir la segona posició, travessant la línia d'arribada en 1 hora, 44 minuts i 17 segons. El tercer membre de l'equip, Iu Jaume Ametller va quedar en sisena posició amb un temps d'1 hora, 52 minuts i 28 segons.

Gràcies a la gran actuació dels tres corredors de la Universitat de Girona, la UdG es va proclamar campiona d'Espanya universitària de curses per muntanya 2024 per equips.

La UdG també va estar representada en aquest campionat per Mireia Lüscher Alemany, estudiant d'Enginyeria en Tecnologies Industrials.

Enhorabona als corredors i a tot l'equip per aquesta impressionant fita.