Esports a la UdG > Excursió a la muntanya:GOMBRÈN amb l'ADAC i oberta a tota la comunitat universitària.

Esports a la UdG

T'agrada la muntanya? Apunta't amb l'ateneu gironí a la sortida del diumenge 19 de maIG de 2024 per conèixer aquesta zona del Ripollès i Alt Ter. S'arriba fins al Santuari de Montgrony que es troba en el cingle de la Serra de Sant Pere del municipi de Gombrèn. 20 punts per aconseguir ECTS.

Dia: Diumenge 19 de maig de 2024 de 7 h a 18 h.
Sortida a les 7 h.
 Es demana PUNTUALITAT, si us plau! Cal portar: esmorzar, dinar i beguda suficient per tot el dia.

Els estudiants de la UdG obtenen 20 punts per canviar per ECTS (=40 punts).

EXCURSIÓ: Gombrèn, castell de Mataplana, santuari de Montgrony

Recorregut:Gombrèn (900 m), coll de Jou (1.228 m), gorg dels Banyuts (1.007 m), castell de Mataplana (1.166 m), santuari de Montgrony (1.397 m), coll de Pardinella (1.230 m), Gombrèn.

Cal portar: esmorzar, dinar i beguda suficient per tot el dia.

Preu autocar: 17 € socis SdE; no socis SdE  20 €. (Es paga directament allà, tot i que per fer la inscripció es demana la compte bancari. No es passarà rebut. Mirar de portar-ho just per facilitar el canvi).
IMPORTANT: Anar degudament vestit i calçat per la muntanya per si fa fred, calor o plou.
(Portar roba d’abric així com també roba i calçat de recanvi).
Imprescindible: estar federats a la FEEC o tenir l’assegurança d’accidents de la UdG.

Dificultat: recorregut per a iniciats a la muntanya (uns 16 km).

Desnivell: uns 780 m. acumulats de pujades.

Atenció! S'ha d'estar a un nivell físic bo per poder aguantar bé tota l'excursió al ritme del grup.

Més informació i inscripció en aquest enllaç: https://apps.udg.edu/MAU/esports/Client/Oferta/Detall/12212