Esports a la UdG > Obertura provisional de reserves

Esports a la UdG

Obertura provisional de reserves

El pla de reobertura de les activitats del Govern contempla la tornada progressiva a l’activitat esportiva a partir de dilluns 23 de novembre. Aquest pla, en una primera fase, permetria obrir les instal·lacions del Servei d’Esports amb un aforament màxim del 50 % a l’aire lliure i un 30 % en interiors.

En espera de la publicació definitiva de les mesures de reobertura al DOGC i del comunicat del rector, obrim provisionalment les reserves de pistes.

L’accés a les instal·lacions es faria sempre, aplicant les mesures de seguretat marcades pel PROCICAT.