Esports a la UdG > NOU! SLOW GYM en línia, la millor manera de despertar-se!

Esports a la UdG

NOU! SLOW GYM en línia, la millor manera de despertar-se!

Dijous 22 d'octubre prova gratuïtament aquesta activitat per posar-se en forma de bon matí amb el SLOW GYM, que t'activarà per tenir el millor dia. T'ho perdràs?

SLOW GYM es tracta d'un entrenament cardiovascular de baix impacte i baixa intensitat. És una activitat que implica a totes les parts de el cos mitjançant moviments precisos, executats amb calma i suavitat. Aquest entrenament integral permetrà als alumnes un entrenament físic i mental per a aconseguir per un costat, consciència corporal i per l’altre, agafar bon to muscular, millorar la coordinació i la respiració. L'objectiu de la classe està enfocat a despertar a cos i reduir tensions i l’estrès.

Professora: Arantza Castello.

CURS: 1r trimestre: Dijous de 9 a 10 h

7 sessions en línia: 5,12,19,26 novembre; 3,10 i 17 de desembre.

Preu: 23 euros socis SdE i 34 euros no socis SdE

Plataforma Zoom