Esports a la UdG > Aprovat el pla de represa pel sector esportiu elaborat per la Secretaria General de l'Esport

Esports a la UdG

Gerard Figueras, secretari general de l’esport va presentar en un webinar, el pla de represa pel sector esportiu. Va explicar les mesures que regulen a partir d’ara les activitats esportives i les instal·lacions, on es prioritza la distància de seguretat, la declaració responsable i la traçabilitat dels grups estables d’esportistes.

El Comitè Tècnic del pla PROCICAT per emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial alt risc va aprovar el Pla sectorial d’instal·lacions i activitats esportives, que recull les mesures que regiran el desenvolupament de l’esport i l’activitat física a Catalunya durant l’etapa de represa.

Es tracta de l’actualització del Pla d'acció pel desconfinament esportiu de Catalunya elaborat per la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) i aprovat pel Pla PROCICAT, que incorpora un annex per adaptar-ne el contingut a la situació actual de l’etapa de represa, que queda regulada pel Departament de Salut, on es determinen les mesures bàsiques de protecció i organitzatives per prevenir el risc de transmissió i afavorir la contenció de la infecció per SARS-CoV-2. El contingut complet de les mesures es pot consultar en aquest enllaç.