Esports a la UdG > L'equip de bàsquet femení es classifica per les semifinals dels CCU

Esports a la UdG

L'equip de bàsquet femení es classifica per les semifinals dels CCU

Guanyen els dos partits de la segona jornada i es classifiquen com a primeres de grup

L’equip de bàsquet femení de la Universitat de Girona es va classificar ahir per les semifinals dels Campionats de Catalunya Universitaris, com a primer de grup, després de guanyar els dos partits disputats de la segona jornada.

UdG 46 – 4 UVic

UB 18 – 38 UdG

Aprofitant la competició van voler acceptar el Challenge proposat per la Generalitat de Catalunya, el Consell de l’Audiovisual de Catalunya i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals per promoure una major presència de les dones esportistes als mitjans sota el lema “Si no veus esport femení, t’estàs perdent la meitat de l’espectacle".