Esports a la UdG > 5 Beneficis de l’esport

Esports a la UdG

5 Beneficis de l’esport

L’estudiant actiu físicament té un millor rendiment acadèmic

1. Treu més bones notes. L’activitat física augmenta el rendiment acadèmic, la memòria i la capacitat d’aprenentatge.
  2. Fes amics. Els esports d’equip i les activitats dirigides faciliten les relacions socials i milloren l’estat d’ànim.
  3. Desconnecta. Combat l’estrès i l’ansietat, l’activitat física contribueix a mantenir el sistema nerviós en bona forma.
  4. Descansa. L’activitat física facilita el descans i ajuda a dormir millor.
  5. Millora la salut. La pràctica regular de l’esport ajuda a augmentar la força, l’agilitat, la flexibilitat i la resistència cardiovascular, a més, contribueix a la reducció de malalties.

La Universitat de Girona disposa de diversos recursos per promocionar la salut entre la comunitat universitària, el servei d’esports programa activitats al llarg del curs per ajudar-te a aconseguir els beneficis que proporciona l’activitat física mentre gaudeixes de l’acompanyament de professionals.