Esports a la UdG > ESQUIADES universitàries a la MASELLA. No tens excusa!

Esports a la UdG

ESQUIADES universitàries a la MASELLA. No tens excusa!

Et proposem 3 esquiades des del Servei d'Esports: dues al mes de febrer i una al mes de març perquè gaudeixis d'aquest esport d'hivern amb ambient universitari. Ens hi acompanyes?

3 sortides d'esquiades d'un dia a la LA MASELLA, al millor preu!

Inclou l'autobús, el forfait, l'assegurança i el curset de dues hores d'esquí o snow. Amb opció de llogar el material d'esquí o snow.

A més, si ets estudiant, obtens 20 punts pel reconeixement d'1 ECTS (=40 punts).

Anima't, t'ho passaràs bé, segur!!!

Dies:

• Divendres 1 de febrer de 2019
  • Divendres 15 de febrer de 2019
  • Divendres 15 de març de 2019

INFORMACIÓ i INSCRIPCIONS

NOVETAT! Si esquiar o fer snow no et convenç, et proposem l'activitat de l'excursió guiada amb RAQUETES per la Masella.  Mira't la informació:

INFORMACIÓ RAQUETES