Esports a la UdG > El 12 de juliol, pujada als Àngels i observació del cel. No t'ho perdis!

Esports a la UdG

El 12 de juliol, pujada als Àngels i observació del cel. No t'ho perdis!

Activitat d'estiu ben atractiva on es combina la caminada Als Àngels amb una observació del cel amb telescopis computeritzats dels astrònoms de les comarques gironines. Activitat gratuïta i oberta per a tothom!

Pujada als Àngels des del Convent de Sant Daniel, la pujada es fa de dia i la tornada es fa de nit. Després de menjar una mica farem l'observació del cel (estels, constel·lacions, planetes amb amb telescopis computeritzats amb astrònoms de Girona),  i després farem la tornada cap a Girona.

Dia: divendres 12 de juliol

Hora: 19.30 h a 01:30 h

Lloc: Convent de Sant Daniel. Trobada al costat del restaurant "El cul del món".

Si no ets de la comunitat universitària pots fer la inscripció a través del correu electrònic:

esports@udg.edu

INFORMACIÓ i INSCRIPCIONS

RECONEIXEMENT: 15 punts per aconseguir per  ECTS per Pràctica esportiva i de lleure.