Departament de Filologia i Comunicació > Sessió Programa Horizon Europe

Departament de Filologia i Comunicació

Sessió Programa Horizon Europe

Sessió per donar a conèixer el nou programa marc de R+D+I de la UE, Horizon Europe (2021-2027)

Dins dels actes quinzenals que organitza la Xarxa de promoció de la R+D+I de la Universitat de Girona, i tenint en compte que està a punt de començar el nou programa marc de R+D+I de la UE, Horizon Europe (2021-2027), des del Vicerectorat de Recerca i des de l’OITT s'haorganitzat una sessió per donar-lo a conèixer.

La persona convidada per fer la presentació és la Sra. Aïda Díaz de l’àrea internacional de l’AGAUR (Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris de la Generalitat de Catalunya), qui ens explicarà com ha estat el procés de preparació i configuració de l’Horizon Europe i l’estat actual del programa. També ens donarà orientacions sobre com podem incidir en la preparació dels programes de treball amb les respectives convocatòries.

Presentació en diapositives