Coneix la UdG > L'EUHT Sant Pol, adscrita a a Universitat de Girona, se situa com la 1a de l'Estat i 14a del món

Coneix la UdG

El QS World Ranking by Subject 2023 considera l'Escola Universitària d'Hosteleria i Turisme de Sant Pol de Mar com una de les millors del món en el seu àmbit.

L’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (EUHT StPOL), adscrita a la Universitat de Girona (UdG), revalida la posició de lideratge entre les universitats espanyoles d’Hoteleria i Turisme ocupant el primer lloc a a l'Estat del QS World University Ranking en l’àrea de Hospitality & Leisure Management.

A més, al rànquing mundial, l’EUHT StPOL se situa en el 10è lloc a nivell europeu i el 14è a nivell mundial.

L’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar compta amb més de 55 anys de trajectòria formant professionals de la direcció hotelera, el turisme, les arts culinàries i la restauració i compta amb una localització privilegiada davant del mar, al Maresme. És un model d’Hotel-Escola universitari pioner a Europa amb una metodologia d’aprenentatge teòric-pràctica on els estudiants experimenten amb clients reals des del primer dia, fet que els dota d’un perfil professional adaptat a les necessitats del sector.

Reconeguda a nivell internacional, durant cada curs acadèmic estudiants procedents dels cinc continents i de més de 35 nacionalitats diferents es desplacen a l’EUHT StPOL per cursar alguns dels programes acadèmics que ofereix el centre, que compta amb una oferta formativa d’estudis universitaris, cicle formatiu de grau mitjà i màsters. Juntament amb els programes acadèmics presencials, des del 2020 l’EUHT StPOL compta també compta amb programes online i semipresencials, com el Màster en Direcció Hotelera.