Càtedres de la UdG > Visites enoturístiques amb la Uniwesytet Azczecinski

Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

Visites enoturístiques amb la Uniwesytet Azczecinski

La setmana passada entre el dimecres i el dissabte es van dur a terme una sèrie de visites enoturítiques amb la Uniwesytet Azczecinski – Polònia per comparar les àrees vinícoles de Catalunya i Polònia sota l’estudi de: Wine Tourism as a factor of rural development in the West Pomerania (Poland). Aquestes visites es van dur a terme juntament amb la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme de Calonge i Sant Antoni.

Entre les activitats que es van dur a terme trobem:

• Visita al Celler Mas Lluna de la DO Empordà amb la Dra Silvia Aulet
  • Visita la Vinyeta de la DO Empordà i Empordà Wine
  • Visita a Empordalia de la DO Empordà
  • Visita a diferents espais amb en Pol Fages de Girona Guide Service i Turismon
  • Visita al Celler Mas Geli de Pals amb en Pol Fages
  • Visita a la Oficina de Turisme de Calonge i Sant Antoni amb la Meritxell Serra (CAP d’oficina).
  • Visita al Celler Mas OnsJoan (horta i vinya). Tenen varietats autòctones de Calonge com és la Jaque i es fan vins de pagès, oli, etc.

A part els professors van realitzar altres activitats de forma independent com és al Museu de la Pesca.