Càtedres de la UdG > 1r Concurs de Relats Càtedra Tom Sharpe

Càtedra Tekhné

1r Concurs de Relats Càtedra Tom Sharpe

S'han presentat 10 relats al 1r Concurs de Relats Càtedra Tom Sharpe.

Ens complau anunciar que s’han presentat 10 relats al 1r Concurs de Relats Càtedra Tom Sharpe!

El concurs busca fomentar el conreu de la narrativa humorística en llengua anglesa i ambientada en un entorn universitari, un gènere cultivat per Tom Sharpe i que, amb aquesta proposta, apropem a la comunitat universitària catalana.

L’obra guanyadora rebrà un premi de 750€ i serà publicada a la pàgina web de la Càtedra. A més, hi ha la possibilitat de concedir fins a dos accèssits, cadascun amb un premi de 250€.

El jurat del 1r Concurs de relats Càtedra Tom Sharpe estarà format per:

• Laura Gimeno Pahissa, professora de literatura nord-americana de la UAB
  • Matthew Tree, escriptor
  • Julie Waddington, professora de didàctica de la llengua i la literatura de la UdG

El veredicte es donarà a conèixer el 6 de juny de 2024, 11è aniversari de la mort de l’autor, en un acte públic a Girona.

Molta sort a tots els participants!