Càtedres de la UdG > Inscripcions per assistir a la cloenda del Cicle OEIAC - 3 de novembre a les 19h (Casa de Cultura)

Observatori d'Ètica en Intel·ligència Artificial

Ja estan obertes les inscripcions per assistir a l'acte de cloenda del Cicle OEIAC sobre "IA i presa de decisions ètiques" amb Ramon López de Mántaras i Marina Garcés a la Casa de Cultura de la Diputació de Girona. Trobareu el formulari d'inscripció online al peu d'aquesta mateixa pàgina web.

Cloenda del Cicle OEIAC sobre "IA i presa de decisions ètiques"

El cicle de seminaris OEIAC 2022 ha establert un diàleg i reflexió oberta sobre diferents aspectes relacionats amb l’ús i abús de la IA per part d’organitzacions públiques i privades: des del paper de la IA en les democràcies, passant per qüestions de caire sociotècnic com la transparència i la justícia en la presa de decisions automatitzades, o tenint en compte l’impacte d’aquestes en poblacions vulnerables en el context més proper i en d’altres més autocràtics.

L’objectiu d’aquest darrer esdeveniment del Cicle de Seminaris de l’OEIAC és tractar aquests i altres temes amb la inestimable participació de Ramon López de Mántaras (Professor d'Investigació (emèrit) del CSIC a l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA), del qual fou fundador i Director) i Marina Garcés (Professora a la Universitat Oberta de Catalunya i Directora del Programa del Màster de filosofia pels reptes contemporanis i el grup de recerca MUSSOL). Ambdós debatran i aprofundiran en les mirades micro i macro així com en la perspectiva crítica ineludible que acompanya una evolució accelerada de la tecnologia en general i de la IA en particular.

En aquest acte de cloenda també farem un repàs dels diferents temes que s’han tractat al llarg del primer Cicle OEIAC per tal d’aportar reflexions i obrir preguntes sobre el futur de la IA i les seves consideracions ètiques i d’impacte social.

Al canal de Youtube de la Universitat de Girona podeu veure tots els seminaris del primer i segon Cicle OEIAC.

Cliqueu aquí per accedir al formulari d'inscripció online