Càtedres de la UdG > Premi Eurecat del Màster de Ciència de Dades de la UdG

Càtedra d'Informació i Computació

La Càtedra d'Informació i Computació de la UdG, que té com a missió fomentar la comprensió del paper de la informació i la computació en el nostre món, donarà un premi de 500 euros a l'equip guanyador de la Hackató del Màster de Ciència de Dades de la UdG. Aquest premi es dona gràcies al patrocini de l’empresa Eurecat.

Aquesta Hackató es realitza en el marc de les assignatures Desenvolupament, gestió i casos pràctics de ciència de dades (DGPCD) i Visualització de la informació (VI) del màster.

El premi es repartirà a parts iguals entre els membres de l’equip guanyador. L’equip guanyador s’escollirà tenint en compte els continguts i aspectes acadèmics que s’han proposat a les assignatures de DGPCD i VI. Les valoracions les portaran a terme els professors de les assignatures esmentades i, si escau, algun convidat expert en projectes de ciència de dades nomenat pels professors. Aquestes valoracions es faran públiques en un annex. L’equip guanyador es compromet a fer una presentació dels seus resultats en la hackató en la presentació del següent curs acadèmic del màster.

El premi estarà subjecte a la normativa fiscal vigent, i anirà a càrrec de la unitat de despesa 3449000 i l'aplicació 226.21.