Càtedres de la UdG > Acte d’entrega de la segona edició dels premis “Santiago Zapata”

Càtedra d’Estudis del Suro

El passat dia 23 de novembre a les 20h es va celebrar l’acte d’entrega de la segona edició dels premis a la recerca sobre el suro “Santiago Zapata” a l’Auditori del Museu del Suro de Catalunya a Palafrugell.

En l'acte hi van intervenir els guardonats amb els premis: en la modalitat A, Gizem Demirkiran, de l'Institut d'Arquitectura Avançada de Catalunya, pel treball “Corteza. Additive Manufacturing of Cork Furniture”, que va presentar amb el seu tutor i co-autor Ricardo Mayor, del mateix Institut; i  en  la modalitat B, Carlos Manuel Faísca (Universitat de Coimbra) i Francisco Manuel Parejo Moruno (Universitat d’Extremadura), que van presentar per via telemàtica el seu treball “From raw materials to where the industry happens. Patterns of industry location in the Portuguese cork manufacturing industry, 1880-1980”.

L'acte va comptar també amb la participació de Laura Millán Morales, vicepresidenta de la Fundació Pública Museu del Suro de Catalunya, de Rosa Ros, directora de la Càtedra d’Estudis del Suro, i de Juli Fernández Iruela, alcalde de Palafrugell, que va fer el discurs de clausura.