Campus de la Salut > La càtedra de promoció de la Salut organitza el IV Simposi Mediterrani de Promoció de la Salut

Campus Salut

La càtedra celebra el quart simposi que porta per títol "Reptes per una societat sostenible, equitativa i del benestar". Comta amb la colaboració de Dipsalut i tindrà lloc al auditori Josep Irla.

La Càtedra de Promoció en Salut de la Universitat de Girona, juntament amb la col·laboració de Dipsalut, organitzen el IV Simposi Mediterrani de Promoció de la Salut "Reptes per una societat sostenible, equitativa i del benestar" que es celebrarà a Girona els dies 27 i 28 d febrer. L'auditori Josep Irla serà seu d'auquestes dues jornades on es té com a objectiu principal identificar els reptes en Promoció de la Salut en relació amb els eixos de la Carta de Ginebra, impulsada per l'Organització Mundial de la Salut al desembre de 2021, i que responen a la salut planetària, la transformació digital en l'àmbit de la salut i les polítiques públiques saludables. El Simposi es planteja també com un punt de trobada entre professionals de l'àmbit de la promoció de la salut per a intercanviar bones pràctiques i crear sinergies.

El programa del Simposi s'estructurarà a partir de tres taules rodones temàtiques, centrades en la salut planetària, transformació digital i polítiques públiques, a partir de les quals s'establirà el marc conceptual de cadascun dels temes i es compartiran experiències. En relació amb l'intercanvi de bones pràctiques s'han planificat espais de presentació de comunicacions científiques. Finalment, per a definir els reptes que tenim actualment en l'àmbit de la promoció de la salut tindrà lloc un espai de diàleg entre experts i els i les assistents.

La Càtedra anima a participar i recora que la data límit per presentar els resums és el 22 de gener i que el 4 de febrer finalitza la inscripció anticipada amb traifa reduïda. Clicant aquí anireu a la pàgina on podreu realitzar les inscripcions.