Campus de la Salut > La Càtedra de Promoció de la Salut organitza un Curs-Taller online amb Viola Casseti

Campus Salut

La doctora en salut pública per la University of Sheffield serà l'encarregada d'impartir el curs sobre la participació comunitària en promoció de Salut.

La Dra. Viola Casseti serà l'encarregada de dur a terme aquest curs-taller online sobre la Participació comunitària promoció de la salut: Reorientar les nostres pràctiques cap a un enfocament participatiu El 15 i 22 de novembre són les dates escollides per celebrar aquest curs, de 15 a 17:30 h i que serà totalment en linia.

Identificar estratègies per reorientar activitats de salut cap a un enfocament de participació comunitària i aprendre diferents eines per treballar des de la perspectiva de la participació comunitària són els dos objectius principals d'aquesta activitat.

La primera sessió del curs serà teòrica, en la que s'inclouran activitats de promoció de salut, anàlisi de barreres i facilitadors per a la reorientació cap a la participació i com redistribuir un programa o projecte cap a un enfocament més participatiu.

La segona part és pràctica on s'exposaran les eines per facilitar la participació comunitària i es farà un treball pràctic amb proves de disseny d'intervencions i avaluació incorporant la perspectiva de la participació,

El curs està dirigit per a professionals dels àmbits de la salut i salut pública juntament amb persones interessades en la temàtica.

Té un preu de 35€ i clicant aquí obtindreu el formulari d'inscripció i més informació al respecte.