Campus Patrimoni > Celebrada la jornada sobre la Transició energètica sostenible a les comarques gironines

Campus Patrimoni Cultural i Natural

La sessió organitzada pel Campus de Patrimoni de la UdG i la FGRC va tenir lloc el dia 20 d'octubre a l'auditori Manel Xifra Boada amb una notable asistència de públic

El passat 20 d'octubre es va celebrar a l'auditori Manel Xifra Boada la jornada sobre una Transició energètica a les comarques gironines. Josep Calbó i Xavier Xirgu, director general i director tècnic respectivament de la Fundació Girona Regió del Coneixement van donar la benvinguda a assistents i ponents a més d'explicar l'objectiu de la jornada.

La primera part del Meeting va comptar amb la participació d'Antonio Turiel qui va inaugurar la jornada amb la seva conferència, seguit de Joaquim Melendez i Elena Capdevila, els quals van presentar projectes propis en relació amb la jornada. Després de la intervenció d'Oscar Sánchez en el lloc de Marta Morera, es va realitzar una dinàmica de coneixença just abans de la pausa pel cafè.

La jornada es va reprendre amb una taula rodona, on van participar Anna Camp, Gemma Domènech Costafreda. Anaïs Varo, Arnau Lagresa, Oscar Sánchez i va ser moderada per Francesc Ribera.

Es va entrar al final de la jornada i es van presentar 3 projectes en suport a la transició energètica, dos que estaven previstos al pla i van ser el d'Emili-Xavier Barba Ballester, de la cambra de Comerç de Girona i Lluís Pacheco de la Universitat de Girona, la sorpresa va ser una presentació d'un projecte de l'empesa Sterna.

Es va finalitzar la jornada el regidor d'Acció climàtica de l'Ajuntament de Girona Sergi Coll