Campus Comunicació > 2a Jornada Periodisme i Exili

Fi:
07/06/2024 - 14:00
Lloc:
Espai Port Moll d'en Balleu (El Port de la Selva)
Format:
Organitzador
Càtedra Hipòlit Nadal i Mallol
Inscripcions
Al cos del document
Crèdits
Web:

La 2a Jornada Periodisme i Exili, organitzada per la Càtedra Hipòlit Nadal i Mallol de Revistes en Català, se celebrarà el 7 de juny al Port de la Selva amb la col·laboració de la Societat Catalana de Comunicació-Institut d’Estudis Catalans (SCC-IEC).

Programa:

9:45| Obertura de la jornada a càrrec de Lídia Ferrer, alcaldessa del Port de la Selva

10:00| Presentació de la Càtedra Hipòlit Nadal i Mallol de Revistes en català

-Lluís Costa, director de la Càtedra Hipòlit Nadal i Mallol de Revistes en Català.

-Germà Capdevila, president de l’APPEC.

-Lluïsa Julià, directora de la Revista de Catalunya.

10:30| Conferència "Joan Sauret: Ressorgiment i esperança des de l'exili". A càrrec d'Àlvar Llobet, historiador i periodista de Nació Digital

11.15| Conferència "Armand Obiols, periodisme, literatura i exili" a càrrec de Quim Torra, editor i escriptor

12:00| Pausa

12:15| Taula rodona "La Revista de Catalunya i la defensa de la cultura catalana"