Campus Cohesió > La Fundació Support-Girona organitza la jornada "L'atenció i suport a les persones amb discapacitat"

Campus Cohesió i Compromís Social

Amb motiu dels actes commemoratius del 20è aniversari de la fundació, aquesta celebra la jornada sobre persones amb discapacitat.

El proper dijous 30 de novembe Support-Girona organitza la IV jornada plenària del programa commemoratiu dels 20 anys de l'entitat.

La jornada tractarà els dilemes ètics en l'anteció i suport a les persones amb discapacitat, de la mà d'experts de primer ordre que explicaran la seva experiència amb una discapacitat psicosocial que exposaran el seu testimoni.

Tindrà lloc a l'Auditori de Support-Girona (C. Pierre Vilar, 5, baixos. Girona) es gratuïta però l'inscripció és obligatòria i podeu realitzar-la clicant aquí.

El programa de la jornada és el seguent:

09.00 - 10.00 | Arribada
10.00 - 10.15 | Benvinguda

• Sr. Martí Masferrer. Advocat i patró de la Fundació Support-Girona

10.15 - 10.30 | Introducció i contextualització

• Sr. Víctor Aparicio. Psiquiatra i consultor temporal de l‘Organització Mundial de la Salut (OMS)

11.15 - 11.45 | Pausa cafè
11.45 - 12.30 | Dificultats actuals del sistema de salut mental: una mirada des de la pràctica de la
psiquiatria hospitalària i comunitària.

• Sr. Domènec Serrano. Psiquiatra. Cap d‘Aguts de Psiquiatria. Institut d‘Assistència Sanitària
  • Sr. Albert Ventura. Psiquiatra de l‘Equip de Salut Mental d‘Atenció al Sensellarisme (ESMAS).
    Institut d‘Assistència Sanitària

12.30 - 13.15 | L’alternativa a la institucionalització: experiències en primera persona.

• Sr. Hernán Sampietro. Vocal de Drets de l‘associació Activament

13.15 - 14.00 | Taula rodona: Ètica i reptes en la intervenció social i sanitària
Suport comunitari: un repte sobre la taula.

• Sra. Montserrat Haro. Presidenta de l’Espai de Reflexió Ètica de la Fundació Support-Girona

Una mirada des de la pràctica de la infermeria

• Sr Àlex Marieges. Responsable d‘infermeria i coordinador del Programa PADI a la Fundació Centre
    Higiene Mental de Nou Barris (Barcelona)