Altres Estructures de Recerca > Revisió del mercat de la itinerància: l'ús dels telèfons mòbils a l'estranger s'ha disparat

Centre de documentació Europea

Revisió del mercat de la itinerància: l'ús dels telèfons mòbils a l'estranger s'ha disparat des que es van suprimir les tarifes d'itinerància a la UE

La Comissió Europea ha publicat avui la primera revisió completa del mercat de la itinerància, en la qual es posa de manifest que la supressió de les tarifes d'itinerància al juny de 2017 ha resultat molt positiva per als viatgers a tota la UE. L'ús de dades mòbils quan es viatja per la UE s'ha multiplicat per deu en comparació amb l'any anterior a la implantació de el règim de «itinerància com a casa», i va assolir un nivell màxim durant el període de vacances, quan va ser dotze vegades més gran.

Nota de premsa