Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Investiga

Setmana de la Ciència

De l'11 al 20 de novembre se celebrarà a Catalunya la 27a Setmana de la Ciència.

En el marc de la Setmana de la Ciència s’organitzaran tot un munt d’activitats de disseminació de la ciència arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, activitats virtuals, exposicions, tallers científics..., una gran oferta científica diferents formats a l’abast de tothom!

+ info a la pàgina web

La Setmana de la Ciència s’adreça a tots els públics i té com a objectius fonamentals apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i fomentar les vocacions científiques entre els més joves.

Per a l’edició d’enguany proposem com a fil conductor la innovació i el coneixement local com a motor de creixement, posant en valor els actius en innovació i ciència que hi ha arreu del país. En paral·lel, l’SC fomentarà la participació activa de la ciutadania en les diferents etapes del procés de recerca científica.

Altres temes de rellevància que s’emmarquen dins l’SC22 són:

• Commemoració de l’Any Internacional de les Ciències Bàsiques per al Desenvolupament Sostenible.
  • 100 anys del naixement del primatòleg, Jordi Sabater i Pi.
  • 100 anys del naixement de la microbiòloga nord-americana, Esther Lederberg.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) que compta amb el suport de nombroses institucions i entitats en l’àmbit de la recerca i de la disseminació de la ciència i la tecnologia.

LOGO '22

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.