Investiga

UdG: IFUdG2021- Convocatòria contractació predoctoral

Es fan públiques les Bases reguladores del Programa IFUdG 2019-2021 (aprovades 21/3/2019 i modificades el 12/3/2020) i la convocatòria IFUdG2021 d'aquests ajuts. A partir del dia 7 de maig es podrà sol·licitar l'ajut i el termini serà el dia 26/05/2021

La finalitat d'aquests ajuts és fomentar la captació de talent predoctoral i la lectura de les tesis doctorals a la UdG.

En funció del seu finançament els ajuts seran de dos tipus: finançat totalment per la UdG (IFUdG) o les Accions Especials amb el 50% de cofinançament del grup o d’una entitat/empresa (IFAEUdG).

Es concediran 12,5 ajuts que es distribuiran per les diferents modalitats descrites en el punt quart de les bases reguladores.

El candidat/a, el director/a de tesi i el grup de recerca, hauran de complir amb els requisits que es detallen al punt 3 de les bases reguladores per poder ser admesos a la convocatòria.

Trobareu tota la informació dels programes de doctorat de la UdG i les dades de contacte a través de la web de l'Escola de Doctorat

Durada de l'ajut : 3 anys (5 anys si és modalitat 1)

L'ajut inclou : costos de la contractació, quota patronal seguretat social, la tutela acadèmica de la tesi doctoral i els crèdits formatius obligatoris.

Presentació de la sol·licitud :

• El CV no serà necessari presentar-lo ja que les dades s'entraran en el formulari de sol·licitud telemàtica.
      • Els candidats que optin per a un ajut IFUdG-AE hauran de sol·licitar a través de l'adreça recercaoitt@udg.edu el model de conveni de col·laboració o el model de compromís de cofinançament per tal d'adjuntar en la sol·licitud telemàtica.
  • Si el candidat/a va presentar sol·licitud, en alguna modalitat FI o IFUdG, hi va estar admesa a tràmit en la darrera convocatòria publicada només caldrà que presenti els documents 7,8 i 9 a no ser que el candidat els vulgui actualitzar.

• Finalitzat el formulari telemàtic es generarà un justificant. Aquest l'haurà de signar (preferentment amb signatura electrònica sempre que totes siguin en el mateix format) el candidat/a, director/a de tesi (codirector/a, si s’escau) i el/la responsable del grup de recerca i s'haurà d'enviar dins el mateix termini per la presentació de les sol·licituds a l’adreça recercaoitt@udg.edu (amb justificant de lliurament).

Per a informació detallada per la presentació de les sol·licituds, veure punt 6.1 de les bases reguladores.

No s’admetran a tràmit les sol·licituds que en la data del termini per sol·licitar l’ajut no s’hagin presentat tant telemàticament com el justificant per correu electrònic.

Termini per la presentació de la sol·licitud : 26/05/2021

Bases reguladores del Programa IFUdG 2019-2020