Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Investiga

Tràmits

Documentació inicial

Per iniciar els tràmits caldria rebre la següent documentació:

Enviament

Termini

Heu de tenir present que la documentació s’ha d’entregar 30 dies abans de la reunió del Comitè, segons calendari . Un avaluador revisarà la documentació i, en cas que fos necessari, us faríem arribar les modificacions corresponents.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.