Investiga

Tràmits

Documentació inicial

Per iniciar els tràmits caldria rebre la següent documentació:

Documents

Format de la documentació: la documentació s'ha de presentar en format PDF (extensió .pdf)

En cas de sol·licitar l'avaluació d'ampliacions i modificacions de projectes que ja tenen dictamen (versió 2), cal que envieu tota la documentació del projecte amb els canvis en color i una graella amb tres columnes: Text anterior que es vol ampliar o modificar, text ampliat o modificat (o referència de la pàgina) i raonament del canvi. Per sol·licitar aquest tràmit s'aplicaran les mateixes condicions d'enviament i termini que la presentació d'un projecte nou.

En cas de sol·licitar l'avaluació d’un projecte amb un format tancat establert, que no inclogui amb prou detall les consideracions ètiques, caldrà afegir al protocol un annex específic amb les consideracions ètiques i de protecció de dades per aquest.

Enviament

S’aconsella d’enviar electrònicament la documentació pel registre oficial de la UdG , i us agrairem si ens ho podeu avançar al mail: comite.etica@udg.edu .

Així mateix, es pot tramitar pels canals que s'indiquen a l'apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, d' 1 d'octubre del procediment comú de les administracions públiques (BOE núm.236, de 02/10/15).

Termini

Heu de tenir present que la documentació s’ha d’entregar 45 dies abans de la reunió del Comitè, segons calendari . Un avaluador revisarà la documentació i, en cas que fos necessari, us faríem arribar les modificacions corresponents.

Caldrà que la documentació modificada l'envieu a comite.etica@udg.edu, 10 dies abans de la reunió en la qual s'avaluarà el vostre projecte. Podeu consultar el calendari .

*El Comitè d'Ètica i Bioseguretat declinarà l'avaluació de projectes ja acabats.