Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Erasmus+ d'estudis de Grau i Màster a països europeus

Informació general 2022-23

Estat de la convocatòria
Resolta
Àmbit geogràfic
Països de la Unió Europea, Islàndia, Liechtenstein, Noruega, República de Macedònia i Turquia, que tinguin places en Institucions d'Ensenyament Superior.
**Atenció: degut al Brexit, el Regne Unit ja NO forma part del programa Erasmus+ i ara les places formen part del programa Prometeu**
Nombre de convocatòries i dates
Una, en el marc de la Convocatòria de Mobilitat Internacional d'estudis 2022-23, per estudiants de Grau i Màster de la UdG
Període de presentació de sol·licituds
del 15 de desembre de 2021 al 21 de febrer de 2022
Ajuts econòmics vinculats
  • Erasmus+ d'estudis (SMS)
  • MOBINT
  • "Becas Santander Erasmus"
  • On puc anar?
    Consultar llista de places per país
    Què puc fer?
    Consultar llista de places per estudis

Prepara't abans de marxar

Les convocatòries de places Erasmus+ d'estudis a Països Europeus s'obren habitualment cada any durant el mes de desembre, en el marc de la Convocatòria de Mobilitat Internacional d'estudis, per fer la mobilitat el curs següent.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.