Anar al contingut (clic a Intro)
Tancar
Identificació

Institut de Dret Privat Europeu i Comparat

Jornades de Dret Català a Tossa

Des de 1982

Trajectòria i contingut

Des de 1982, i ininterrompudament durant gairebé quaranta anys, les Jornades de Dret català a Tossa han estat el fòrum on el treball de recerca acadèmica ha confluït amb la visió pràctica dels professionals del dret per incidir sobre el desenvolupament del nou Dret civil català, amb visió de passat, present i futur. Al llarg de vint edicions s’hi han tractat tots els grans temes, des de les qüestions bàsiques de la competència en matèria civil fins al dret successori i l’europeïtzació del dret privat, passant pel dret immobiliari o la renovació del dret de família. Les darreres Jornades es van dedicar a l’anàlisi dels Reglaments europeus en matèria patrimonial, familiar i successòria, tant des de l’òptica del Dret internacional privat com del Dret civil. Totes les edicions han conclòs amb la publicació dels Materials de les Jornades, que resulten imprescindibles per als estudiosos del dret català contemporani. A l’apartat de publicacions trobareu l’enllaç als continguts de les darreres cinc edicions. Per obtenir la descàrrega gratuïta dels llibres en pdf i e-pub, podeu sol·licitar el codi d’accés al correu electrònic de l’Institut.

+ Info