Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Liberi. Grup de recerca en infància, joventut i comunitat

Processos de transició dels joves extutelats

Recerca i transferència de resultats

Recerca en curs

• La situació de la joventut migrada sense referents familiars a Catalunya
    Finançat per la Fundació Barça. [més info]

• Educació per a un futur inclusiu amb oportunitats: Reptes per a la inclusió social de joves extutelats
    Finançat per la Fundación SM.
    Equip de recerca a Catalunya: Dra. Carme Montserrat, Dra. Gemma Crous, Judit Gallart ( beca BTIE 2020), Ana Balaban (beca BTI 2019), Marta Matás (pràctiques MIPS 2020) i María Ropero (pràctiques MIPS 2019).

Recerques finalitzades

• Processos de transició al Brasil
    [més info]
  • Análisis, evaluación y mejora de los procesos de intervención para la emancipación de jóvenes en dificultad y/o riesgo
    Programa de Ciudadanía Activa, finançat pel Mecanismo Financiero EEA (2009-2014).
    [més info]
  • Estudi sobre l’atenció a joves extutelats: Evolució, valoració i reptes de futur
    Conveni amb la Federació d'Entitats amb Projectes i Pisos Assistits (FEPA).
    [més info]
  • The YIPPEE project: Young people from a public care background: pathways to education in Europe
    Finançat pel 7è Programa Marc de la Unió Europea (SSH-2007-217297).
    [més info]

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.