Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

La situació de la joventut migrada sense referents familiars a Catalunya

Recerca

El Liberi va realitzar un estudi entorn la situació de la joventut migrada sense referents familiars a Catalunya, el qual va ser encarregat per la Fundació Barça. L’estudi es va portar a terme durant el primer semestre de 2021.

L’objectiu general de la recerca és aportar dades i evidències sobre la situació d’aquests joves quan arriben a Catalunya sent menors d’edat.

Les persones encarregades de realitzar l’estudi van ser: Carme Montserrat, Edgar Iglesias, Cayetano Gómez, Joan Llosada, Judit Gallart i Zareth Bedoya.

Fulletó migrants joves sols

Document de síntesi

Informe extens

Publicacions:

• Iglesias, E., Montserrat, C., Gallart, J., & Gomez, C. (2023). Participation, Leisure and Social Networks as Key Factors in the Inclusion of Young Unaccompanied Migrants. Child Indicators Research https://doi.org/10.1007/s12187-022-09998-2