Infància, adolescència, drets dels infants i la seva qualitat de vida

Bienestar subjetivo en el trabajo y desgaste laboral: una mirada social-ecológica en programas psicosociales de infancia

Els objectius d'aquest projecte van ser:

• Descriure, analitzar i explicar les dinàmiques de desgast i benestar dels treballadors en la execució dels programes psicosocials d'infància, des d'una perspectiva social-ecològica.
  • Caracteritzar les dinàmiques de benestar subjectiu i desgast dels treballadors i la seva relació amb les dinàmiques de benestar subjectiu dels nens, nenes i les seves famílies.

En relació al projecte es va publicar l'article següent:

Pávez, J., Carrasco, C., Peña, M. T., Bilbao, M. Á., Oriol, X., Ortúzar, H., Rubio, A., & Torres, J. (2016). Sujeto/a trabajador/a en la política pública de intervención psicosocial de infancia en chile: un análisis crítico del discurso. Revista de estudios cotidianos4(1), 23-45.