Grup de recerca de Bioquímica del càncer

Divulgació/Novetats

Bioquímica del càncer

17-desembre- 2023, Barcelona: IX Carrera de las ciudades contra el cáncer de páncreas

14-novembre 2023. Defensa Tesi Doctoral Adrià Duran: New tumour markers for pancreatic cancer based on the altered glycosylation of serum glycoproteins

Congressos/Conferències:

​Divulgació:

Cicle de conferències Descobert a Girona

Proteïnes i Glúcids: una combinació per millorar la diagnosi del càncer de pàncrees. Adrià Duran. 10 Maig 2023

Millora en el diagnòstic del Càncer de Pròstata agressiu gràcies a la glicosilació del PSA. Esther Llop. 10 Maig 2022

Col·laboració amb l’Associació Espanyola contra el Càncer (AECC) - Catalunya contra el Càncer Girona

Xerrades divulgatives a centres educatius de la província de Girona: “La carrera de l’investigador/a”, dins el Programa de voluntariat “Ciència per a tots” 2021 i 2022.

Centre Escolar Roses (Adrià Duran, Rosa Peracaula), IES Olivar Gran, Figueres (Esther Llop) i  IES Sant Elm, St Feliu de Guíxols (Anna Gratacòs)

Divulgació a Instituts d’Ensenyança Secundària

“Importance of PSA glycosylation as Aggressive Prostate Cancer biomarker” and practical workshop about laboratory techniques (electrophoresis and chromatography) 29th November 2022. E. Llop. IES La Salle. Girona.