Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

Dia mundial de la recerca en càncer

ONCOen3D present al Dia Mundial de la Recerca en Càncer

Descarrega el programa

Acte inaugural
  • Sra. Pilar Cort, presidenta de l'AECC - Catalunya contra el Càncer.
  • Sr. Jordi Barretina, Director de l'Institut d'Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI).
  • Sra. Maria Pla, Vicerectora de Recerca i de Transferència del Coneixement de la Universitat de Girona (UdG).
Diàleg metge-pacient
  • Sr. Joaquim Bosch, Oncòleg mèdic de l'ICO, Hospital Universitari Dr. Josep Trueta. Investigador IDIBGI i professor associat, Facultat de Medicina, UdG.
  • Sra. Gisela Reyes, pacient.
  • Moderadora: Núria Riquelme, periodista.
La recerca del càncer a Girona: nous camins per a vèncer el càncer
  • Sr. Antoni Benito, co-director del Grup de Recerca en Enginyeria de Proteïnes, Departament de Biologia, Universitat de Girona.
  • Sra. Teresa Puig, directora del Grup de Recerca TargetsLab, Facultat de Medicina, Universitat de Girona.
  • Sr. Víctor Raul Moreno, director del Programa d'Analítica de Dades Oncològiques de l'Institut Català d'Oncologia.
Ajudes Fundació Científica AECC
Workshop "Ciència per a tots"