Facultat d'Educació i Psicologia

Premis extraordinari de titulació de Graus i Màsters de la FEP, curs 2021-2022

Premis extrordinari de titulació de Graus i Màsters de la Facultat d'Educació i Psicologia del curs 2021-2022. Aquest premis distingeixen l’estudiant amb la qualificació mitjana més alta de cada grau i màster. Per a la promoció 2021-2022 els estudiants premiats són els següents:

• Sra. Marta González Juanico, Grau en Educació Social
  • Sra. Sílvia Orriols Trias, Grau en Mestre d'Educació Infantil
  • Sra. Paula Caball Farrero, Grau en Mestre d'Educació Primària
  • Sra. Teresa Ramos Serra, Grau en Pedagogia
  • Sr. Abel Puigseslloses Sánchez, Grau en Psicologia
  • Sra. Alba Giol Carreño, Grau en Treball Social
  • Sra. Marina Serra Boldú, Màster en Atenció a la Diversitat en una Educació Inclusiva
  • Sra. Irene Puig Parnau, Màster Universitari en Formació del Professorat d'ESO i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
  • Sra. Helena Cuenca Claver, Màster Universitari en Treball, Relacions Laborals i Recursos Humans
  • Sra. Cristina Antich Altafaja, Màster Universitari en Psicologia General Sanitaria
  • Sra. Janis Piñama Fernández, Màster Universitari en Joventut i Societat

Des de Deganat de la Facultat d’Educació i Psicologia us volem felicitar sincerament per haver aconseguit l’excel·lent preparació acadèmica que acredita el Premi, i us desitgem que el vostre futur professional i personal us sigui del tot molt satisfactori.

A continuació les valoracions que han fet alguns dels estudiants que han obtingut aquest reconeixement.

Marta González Juanico, Premi extraordinari de titulació del Grau en Educació Social

Per mi, la UdG ha significat creixement i tranformació personal, família i llar.

Sílvia Orriols Trias, Premi extraordinari de titulació del Grau de Mestre en Educació Infantil

Si jo fos un llibre, no tindria mai pressa per llegir la paraula "fi"" (Jose Jorge Letria, 2014). Prenent els versos del poeta portuguès, voldria expressar que si la meva experiència en el grau universitari fos una història narrada en un llibre, tampoc no desitjaria que arribés el final. La sinopsi d'aquesta aventura formativa destacaria l'oportunitat de cursar pràctiques des del primer curs del grau; la possibilitat de participar en intercanvis universitaris europeus i realitzar pràctiques internacionals; i la proximitat amb el professorat. En termes generals, tot i haver cursat la primera meitat del grau de manera presencial i la segona virtualment, exposo gratitud acadèmica i personal pels aprenentatges forjats durant aquests anys.

Paula Caball Farrero, Premi extraordinari de titulació del Grau en Educació Primària

Per a mi, haver estudiat el grau d'Educació Primària a la UdG m'ha suposat obtenir una molt bona formació en aquest camp, a més d'obrir-me la porta a conèixer noves persones, viure noves experiències i plantejar-me nous interrogants.

Teresa Ramos Serra, Premi extraordinari de titulació del Grau en Pedagogia

Per mi estudiar Pedagogia va ser una elecció molt conscient, realment sentia que era la meva següent passa a fer. Des del primer moment vaig notar que hi havia molta qualitat en el professorat i l'enfocament del grau, i sempre que alguna cosa no era al meu gust, em recordava que l'elecció de ser allà era tota meva i que segur que alguna cosa en podia arribar a aprendre. I així és com realment sento que he après molt de totes les experiències al grau de Pedagogia i que m'ha obert moltes portes a seguir fent allò que sento que haig de fer. Estic molt agraïda per aquest premi i per tot el professorat del grau, ha estat un vertader plaer cursar Pedagogia a la Universitat de Girona.

Abel Puigseslloses Sánchez, Premi extraordinari de titulació del Grau en Psicologia

De la meva experiència formativa a la UdG, destaco la proximitat i accessibilitat dels professors, que han estat una de les claus del meu èxit acadèmic.

Janis Piñama Fernández, Premi extraordinari de titulació del Màster Universitari en Joventut i Societat

Cursar el Màster de Joventut i Societat ha estat un reforç i un impuls a la meua carrera com a professional de Joventut. Un espai recomanable per a la reflexió, la inspiració i la motivació envers la professionalització i la millora del treball amb joves.