Facultat d'Educació i Psicologia

Celebrem i Construim Professió 2022, premi a dos estudiants d'Educació Social

El dijous 29 de setembre a les 18:00h al Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC) de Girona es va fer entrega dels premis a les persones que han tingut millor expedient i han fet el millor TFG dels estudis de Grau en Educació Social de cada universitat catalana.

Aquest any les estudiants d’Educació Social de la UdG premiades van ser Marta González, com a millor expedient acadèmic i Ione Jordà, com a millor Treball Final de Grau.

Des de la Facultat d'Educació i Psicologia els hi donem l'enhorabona per aquests merescuts premis.