Accés a graus per a més grans de 40 anys amb experiència laboral

Curs 2018-2019

Les persones més grans de 40 anys que puguin acreditar experiència laboral o professional i que compleixin els requisits establerts poden accedir a la universitat a través d’un procés d’admissió específic. Els passos a seguir són els següents:

1

Consultar la convocatòria vigent i la normativa reguladora per conèixer els requisits i el calendari d’accés.

Formalitzar la preinscripció/matrícula al Portal d'accés a la universitat dins els terminis establerts, abonar les taxes i presentar la documentació requerida.

2

Superar la fase de valoració de l’experiència acreditada, a partir de la informació i la documentació aportada.

3

Superar la fase d’entrevista personal.

En alguns estudis cal superar, a més, una prova d’aptitud personal (PAP).

4

Consultar l'assignació de places, que es publicarà al Portal d'accés a la universitat , d'acord amb el calendari de la preinscripció universitària.

Es reservarà l'1% de les places de l'ensenyament de grau ofert per les universitats per als candidats que hagin superat l'accés. Les places s'adjudicaran segons la qualificació global obtinguda.

5

Assistir a la sessió informativa organitzada pel centre on s’imparteix l’estudi assignat i matricular-se dins els terminis establerts; en cas contrari es perd la plaça.