Coneix la UdG

Serveis de Tecnologia, Informació i Comunicació

Accés als serveis de la UdG

Quan us hagin lliurat el document Credencials d'accés als serveis TIC de la UdG, disposareu del codi usuari i contrasenya amb els que us podreu identificar a la pàgina web de la Universitat de Girona  . Us hi haureu d’identificar per tenir accés als diferents serveis TIC que la UdG posa a la vostra disposició a través de la intranet.

Al menú d'accessos directes de la web UdG hi ha l'enllaç a la Identificació
A la part superior trobareu el menú d'accessos directes amb l'enllaç a la identificació
Pantalla amb els camps d'usuari i contrasenya i altres mètodes d'autenticació com el certificat digital
Pantalla d'autenticació centralitzada d'usuaris

Un cop us heu autentificat tindreu accés a la intranet "la meva UdG". A través de “la meva UdG” podreu accedir a les assignatures de les que sou docent, al correu electrònic com a membre de la UdG, i en general a la gran majoria d’eines TIC de la universitat.

Un altre pas que heu de fer és descarregar al mòbil la UdG App "Universitat de Girona" (la trobareu a Google Play, o a Apple Store). Aquesta és l’aplicació oficial de la Universitat de Girona on hi trobareu, en obert, l’oferta acadèmica, notícies, etc. i, en el vostre perfil privat, continguts personalitzats.

Des de l’UdG App també tindreu accés a la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI) o Carnet UdG, que és la vostra acreditació universitària i amb la que podreu treure llibres en préstec a la biblioteca, tenir descomptes en entitats i comerços i accedir a determinats espais universitaris. Si us feu membre del Servei d’Esports també tindreu el carnet que us acredita com a soci, integrat a la mateixa UdG App.

Per la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI) o Carnet UdG és imprescindible proporcionar a la UdG una fotografia tipus carnet. Ho podeu fer també a través de la intranet. Un cop autentificat a la web UdG podeu accedir a "Gestió identitat digital" (també a través de https://lameva.udg.edu/personal/identitat-digital). Haureu de proporcionar la fotografia que és la que apareixerà a la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI) o Carnet UdG i també és la que veurà l’estudiant quan accedeixi a les assignatures que impartiu.