Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Coneix la UdG

Pla d'acollida

Manual de benvinguda per al Personal Docent i Investigador de nova incorporació, que resol els tràmits administratius que s'han de gestionar abans i després d'arribar a Girona.

Manual Previ de Benvinguda del Personal Docent i Investigador

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.