Aquest darrer mes de febrer es van incorporar a l’equip de BIBEC en Vicenç Paltré i la Laia Ylla, dues bibliotecàries que es van graduar a la Universitat de Barcelona l’any 2021. A part de compartir classes a la universitat, també van compartir pis a Barcelona i la seva afició per la música formant part de la Coral Entença.Abans d’arribar a la UdG, en Vicenç va treballar a l’ESMUC i a la Universitat Pompeu Fabra; d’altra banda, la Laia va treballar a la Biblioteca de Catalunya, la biblioteca especialitzada del Departament d’Educació i la Biblioteca Pública de Girona Carles Rahola.Tot i haver començat la seva carrera laboral a Barcelona, en Vicenç de Figueres i la Laia és de Girona , i han tingut l’oportunitat de tornar a Girona per poder continuar el seu camí professional. Esperem que els vagi bé en aquesta nova etapa a la Universitat de Girona!