Facultat de Medicina

Facultat de Medicina
Emili Grahit, 77
17003 Girona

Tel. 972 419 616 (Secretaria Acadèmica)

Tel. 972 418 770 (Consergeria)

Fax. 972 419 617

secacad.areasalut@udg.edu

logo facebook logo twitter

oncoswim
L’ONCOSWIM tornarà a nedar per la investigació del càncer de mama triple negatiu
La Fundació Oncolliga Girona i el CN RadikalSwim celebraran el 17 de juny la segona edició de la travessia de 30 km en aigües obertes, entre l’Estartit i Calella de Palafrugell. Els diners recaptats es destinaran a un projecte d’investigació de la UdG sobre els efectes del te verd en el tractament d’un subtipus de càncer de mama molt agressiu.
16/02/2017
imatge microscopi ebola
Cicle de conferències "Ciència i Docència" de la Facultat de Medicina i de la Facultat d'Infermeria
La propera conferència del cicle tindrà lloc el proper dijous 9 de febrer a les 17:30h, a la Sala d’actes de la Facultat de Medicina i d'Infermeria, a càrrec dels estudiants del Grau en Medicina.
07/02/2017
logo simposium
III Iberian Symposium on Geometric Morphometrics
El congrés tindrà lloc el pròxim 9 i 10 de Juny del 2017 a la UdG.
El congrés té l’objectiu d’afavorir la difusió i l’intercanvi de coneixements entre les persones interessades en la recerca dins els diferents camps de les ciències en què s’aplica la morfometria geomètrica.
19/12/2016
logo campanya
Dia Europeu per a l’Ús Prudent dels Antibiòtics
Des de l’any 2013, el dia 18 de novembre se celebra el Dia Europeu per a l’ús prudent dels Antibiòtics.
L’objectiu d’aquesta jornada és conscienciar dels riscos associats a l’ús indegut dels antibiòtics i fer una crida al consum responsable per a prevenir l’aparició i el desenvolupament de resistències antimicrobianes.
18/11/2016