Facultat de Medicina

Fundació Daniel Bravo-Andreu
Els joves científics Victor L. Velecela i Mireia Alcalde guanyen les beques Daniel Bravo
23/07/2014
El degà de la Facultat al programa
El Degà de la Facultat participa a LAB24
El degà de la Facultat ha participat al programa LAB24 de TVE amb un programa sobre la mort sobtada.
16/07/2014
imatge
Proposen la projecció macular com un nou mètode per a la determinació de l’agudesa visual, útil en el tractament de cataractes
Una tesi de la UdG, defensada per Fernando A. Rodríguez Mier, ha tingut per objectiu el desenvolupament d’un nou dispositiu i mètode per a la determinació de l’agudesa visual que supera els sistemes que es fan servir actualment. El dispositiu és especialment útil en la selecció de pacients amb alteracions de les transparències oculars, com son les cataractes.
30/06/2014